piątek, 20 stycznia 2017

Srebrny


Jestem po prostu sobą. To Ci nie wystarczy? Nie umiem zbyt wiele. Lubię… lubię śpiewać. Lubię śpiewać, choć nie uważam, abym potrafił. Lubię przyrodę, kwiaty, zwierzęta. Są bardzo podobne do mnie. I nawet nie wiesz, ile je łączy z Tobą. Potrafię widzieć rzeczy, których Ty nie zauważasz na co dzień. Lecz to nie czyni mnie niezwykłym. Wystarczy zwrócić uwagę. Jednak Wy żyjecie krótko. Jesteście zbyt zabiegani, wolicie skupiać się na przyziemnych rzeczach, tym, które znacie, które są według Was bezpieczne. Gdybyś jednego wieczoru usiadł po środku łąki, przyglądając się wszystkiemu dookoła ujrzałbyś, jaki świat potrafi być inny. Nawet ten nasz wspólny świat. Ta nicość i ta wszystkość. Szkoda, iż nie potrafisz patrzeć tak, jak ja. Chciałbym móc to wszystko Ci pokazać.

Nie widziałem nigdy kogoś, kto próbowałby stać na suficie bez żadnych narzędzi. Nie potraficie się wspinać. Przez to nie widzicie dużej części świata. Nie chcecie zwracać na niego uwagi. Macie różne barwy. Widzę je. Widzę barwy ulatniające się z was, jednak nie potrafię ich rozpoznać. Co oznacza brązowy kolor? Albo co dzieje się, gdy z kogoś wydostaje się żółta mgła? Mój świat jest bardziej kolorowy, niż komukolwiek się wydaje, problem w tym, że ja sam momentami nie rozumiem tego świata. Jest dziwny. Dziwniejszy, niż wszystko, co dotąd widziałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz